Type de document : Recherches
Résumé
Mots clés
Titre d’article [Persian]
اضطراب، علیرغم اهمیت ویژهی آن به عنوان پدیده ای روان شناختی، غالباً مورد توجه متخصصان امر تعلیم و تربیت قرار نمیگیرد. اضطراب نشان دهندهی متغیّرهای متعدّدی است که از تفاوتهای موجود میان انسانها نشاًت میگیرد. اضطراب، درون داد، پردازش اطلاعات و برون داد را تحت تاًثیر قرار میدهد و دقت، یادگیری و عملکرد کلی فرد را مختل میکند. در این مقاله میکوشیم وجوه تمایز میان اضطراب به طور عام از یک سو و اضطراب به هنگام یادگیری زبان خارجی از سوی دیگر را نشان دهیم. اما تلاش اساسی ما در این مقاله مبتنی بر ارائهی ویژگی های اضطراب در موقعیت فراگیری زبان خارجی است.
Mots clés [Persian]