نمایه نویسندگان

ا

  • ارفعی زاده، فرناز خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
  • اشرفی، فرانک خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
  • اطهاری نیک عزم، مرضیه ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • افخمی نیا، مهدی ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • امامت جمعه، مهسا همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]

ب

  • برنای زنوزی، زهرا مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]

ت

  • تقوی فردود، زهرا بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]

ح

  • حاجی عبدالهی، مطهره ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • حسنی، محمد ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • حیدری، مهدی مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]

ز

  • زارعی، حسن نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]

س

ش

  • شعیری، حمید رضا نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • شعیری، حمیدرضا بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • شهودی، مریم ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]

ص

  • صفا، پریوش بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]

ط

  • طالبی، معصومه ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]

ع

  • عیلانی، رزیتا بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]

ک

  • کاوه، شهرزاد بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • کریم لو، نعیمه ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • کریمیان، فرزانه همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
  • کمالی، محمدجواد تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]

م

  • معتمدی، لادن مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]

ن

  • ناصحی، زهره رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
  • نژاد محمد، وحید ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • نوارچی، عاطفه تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]