آ
-
آپولینر
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
آرمان شهر
حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
-
آموزش
ارزیابی مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
آموزش
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
-
آوانویسی
بررسی نامهای فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
ا
-
ادبیات فرانسه قرن شانزدهم
حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
-
ارتباط
ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
-
ارتقاء اجتماعی
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
-
اسطوره وحشی نیکوکار
مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
-
اسکوپوس
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
-
ایران
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
-
ایرانیان
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
ب
-
بهار
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
پ
-
پیچکهای تاک
خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
-
پیش فرضها
بررسی لف در نمایشهای کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر
و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
-
پیشنهادات
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
-
پییر لوتی
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
ت
-
تئاتر رئالیستی
رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
-
ترجمه از زبان مادری به زبان خارجی
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
-
تصویر
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
-
تکرار
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
-
تنش
ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
-
تنهایی
مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
-
تولید
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
ح
-
حافظه
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
خ
-
خواستگاه انتخابی
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
-
خواستگاه انتصابی
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
د
-
دانشجویان زبان انگلیسی
ارزیابی مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
در جستجوی زمان از دست رفته
بررسی نامهای فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
دیدگاه
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
-
دیر تلم
حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
ذ
-
ذهنیات شخصی
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
ر
-
رئالیسم آگاه
رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
-
رئالیسم خام
رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
-
رابله
حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
-
راه حلها
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
-
رمانتیسم
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
-
روانکاوی جغرافیایی
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
روشهای ترجمه
بررسی نامهای فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
ز
-
زبان
ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
-
زبان بیگانه
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
-
زبان خارجی
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
-
زبان فرانسه
ارزیابی مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
زبان مادری
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
-
زبان مادری
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
-
زیرنویس
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
س
-
ساختارگرایی جغرافیایی
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
سپانلو
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
سفرنامه
تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پییر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
-
سیدو
خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
ش
-
شهریار
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
ط
-
طبیعت
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
-
طعنه
بررسی لف در نمایشهای کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر
و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
ع
-
عدم ارتباط
ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
ف
-
فضا
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
فعالیت شناختی ذهن
تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
ک
-
کارکرد
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
-
کارکردگرایی
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
-
کلاس
ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس
بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
-
کلاس درس
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
-
کولت
خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
گ
-
گارگانتوا
حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
-
گفتار
ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
-
گفتمان فکاهی
بررسی لف در نمایشهای کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر
و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
-
گندم نارس
خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
م
-
مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش
ارزیابی مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
مدرنیته
مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
-
مسافرت
مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
-
مضمون جغرافیایی
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
معادل سازی
بررسی نامهای فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
معصومیت
مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
-
مفاهیم تلویحی
بررسی لف در نمایشهای کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر
و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
-
مفاهیم ضمنی
بررسی لف در نمایشهای کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر
و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
-
مکان
خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
-
مکان اجتماعی
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
-
مکان فیزیکی
مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
-
مهارتها
ارزیابی مؤلفههای بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
ن
-
ناسیونالیسم
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
-
نامهای فرهنگی
بررسی نامهای فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
نقد جغرافیایی
بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی
در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
-
نوستالژی
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
و
-
واقعگرایی
رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
-
واقعیت
رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
ه
-
هوگو
همسویی ایدهها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
ی
-
یادگیری
نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه
بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد