نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آپولینر بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • آرمان شهر حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
  • آموزش ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • آموزش نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • آوانویسی بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]

ا

  • ادبیات فرانسه قرن شانزدهم حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
  • ارتباط ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • ارتقاء اجتماعی مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
  • اسطوره وحشی نیکوکار مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
  • اسکوپوس ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • ایران تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
  • ایرانیان تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]

ب

  • بهار همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]

پ

  • پیچک‌های تاک خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
  • پیش فرض‌ها بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • پیشنهادات ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • پی‌یر لوتی تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]

ت

  • تئاتر رئالیستی رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
  • ترجمه از زبان مادری به زبان خارجی تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
  • تصویر تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
  • تکرار تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
  • تنش ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • تنهایی مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
  • تولید تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]

ح

  • حافظه تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]

خ

  • خواستگاه انتخابی مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
  • خواستگاه انتصابی مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]

د

  • دانشجویان زبان انگلیسی ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • در جستجوی زمان از دست رفته بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • دیدگاه مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
  • دیر تلم حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]

ذ

  • ذهنیات شخصی تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]

ر

  • رئالیسم آگاه رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
  • رئالیسم خام رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
  • رابله حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
  • راه حل‌ها ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • رمانتیسم همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
  • روانکاوی جغرافیایی بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • روش‌های ترجمه بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]

ز

  • زبان ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • زبان بیگانه نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • زبان خارجی تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
  • زبان فرانسه ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • زبان مادری تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]
  • زبان مادری نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • زیرنویس ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]

س

  • ساختارگرایی جغرافیایی بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • سپانلو بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • سفرنامه تصویر ایران و ایرانیان ابتدای قرن بیستم از نگاه پی‌یر لوتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 47-67]
  • سیدو خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]

ش

  • شهریار همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]

ط

  • طبیعت همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
  • طعنه بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]

ع

  • عدم ارتباط ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]

ف

  • فضا بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • فعالیت شناختی ذهن تولید هوشیار در مقابل تکرار محض [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 107-118]

ک

  • کارکرد نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • کارکردگرایی ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • کلاس ترجمه سمعی-بصری، بررسی ترجمه زیر نویس فیلم کلاس بر اساس نظریه زبانشناسی کارکردگرایی و نظریه اسکوپوس [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 21-45]
  • کلاس درس نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]
  • کولت خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]

گ

  • گارگانتوا حقیقت آرمانی در نزد رابله [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 21-32]
  • گفتار ناتوانی ارتباط کلامی در آخر بازی ساموئل بکت [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 5-20]
  • گفتمان فکاهی بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • گندم نارس خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]

م

  • مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
  • مدرنیته مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
  • مسافرت مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
  • مضمون جغرافیایی بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • معادل سازی بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • معصومیت مطالعه اسطوره وحشی نیکوکار در دنیای داستانی موندو و جمعه [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 33-48]
  • مفاهیم تلویحی بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • مفاهیم ضمنی بررسی لف در نمایش‌های کوتاه و فکاهه فرانسوی معاصر و جایگاه آن در کلاس آموزش زبان فرانسه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 69-86]
  • مکان خصوصیت فضای داستانی در سه اثر کولت : پیچک های تاک ، گندم نارس ، سیدو [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 5-20]
  • مکان اجتماعی مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
  • مکان فیزیکی مطالعه مکان و تاثیر آن بر دیدگاه اجتماعی در آثار آنی ارنو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 87-101]
  • مهارت‌ها ارزیابی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در زبان فرانسه بر اساس دیدگاه دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]

ن

  • ناسیونالیسم همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]
  • نام‌های فرهنگی بررسی نام‌های فرهنگی در ترجمه در جستجوی زمان از دست رفته [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • نقد جغرافیایی بررسی تصویر شاعرانه فضا با تکیه بر رویکرد نقد جغرافیایی در شعر آپولینر و سپانلو [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 103-123]
  • نوستالژی همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]

و

  • واقعگرایی رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]
  • واقعیت رئالیسم آگاه در اجراهای تئاتری معاصر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 119-136]

ه

  • هوگو همسویی ایده‌ها نزد ویکتور هوگو، شهریار و بهار [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 87-106]

ی

  • یادگیری نیازها و خطرات احتمالی بکارگیری زبان مادری در کلاس زبان فرانسه بررسی موردی: ایران [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 125-138]